V 27

 
Så går vi in i vecka 27 idag, Onsdag.
 
Nu säger appen att bäbisen är ca 34 cm lång och väger ca 1 kg. Lillvännen våran!
 
Det är nu tredje dagen hemma med vila för mig, och det känns nu bättre än vad det gjorde i måndags.
Men igår testade jag att städa o plocka lite och då kände jag att magen blev stenhård igen. SÅ bäst att ta det lugnt. Får bara lite panik för det är så mkt som ska fixas med och tycker synd om T som får göra allting själv.
Men det är ju helt klart värt det i slutändan när mini kommer att komma till oss.
 
I söndags kände Sebbe och igår kände äntligen Alex sparkar på riktigt. De har sagt att de känt tidigare, men jag vet att de inte gjort det. För deras ansiktsuttryck och deras wow lycka nu när de kände på riktigt avslöjade dem.
Helt magiskt, och jag grät såklart.
Att vara mamma är det bästa som finns, det viktigaste uppdraget och det helt klart svåraste.
Det är meningen med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0