40 dagar...


...kvar att jobba innan föräldrarledighet. Alltså 40 arbetsdagar, det känns väldigt lite. Men också skönt, jag känner mig så otroligt trött nu. Ont i rygg, fötter, höfter.
Mina fingrar och fotleder börjar redan att svälla upp.
 
Och denna ångest med att min vikt är vidrig. Och allas åsikter och kommentarer gör det inte bättre.
Jag vill inte höra mer om hur stor jag är, jag VET redan om det.
Det finns tid senare att ta tag i den, vilket jag kommer göra så det är inte några problem. 9 månader upp och 9 månader ner. Precis så är det. (Förhoppningsvis).
 
Men liten lever iaf rövare inne i magen, och jag LÄNGTAR så obeskrivligt mycket efter dig lilla bäbis. Du är så oerhört efterlängtad och älskad redan ♥
Så bortsett från alla små krämport och ångest så är det så mysigt att veta att lila älsklingen ligger där inne i min mage och vi bara väntar o längtar tills vi får pussa o krama på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0