Magsjuka veckan :(

I Söndags när vi kom hem från Stockholm kände jag att jag hade lite ont i magen. Jag åt middag och på kvällen så blev det värre och när jag gick o lade mig mådde jag sådär så man bara ligger o vrider sig.
2 timmar senare var magsjukan ett faktum, fy jag mådde så illa och monin bara sparkade o sparkade. Stackars hjärtat!
 
Jag var hemma måndag, och A var inte helt ok så T var hemma med honom och S hade studiedag så vi var hemma hela högen.
Tisdag eftermiddag blev även T sjuk.
Min mage tar ofta lång tid på sig för att återhämta sig så jag var även hemma igår.
Idag skulle jag äntligen jobba, hoppades jag. Men hade väl mina aningar om att Sebbe också skulle bli sjuk för han mådde illa hela kvällen.
Och just som vi skulle släcka så vaknade han och så var även han drabbad.
 
Så idag är de VAB som gäller... Blev således inte något jobb alls denna vecka.
Och min mage lever fortf sitt eget liv, men monin verkar må bra iaf. Sparkar o har sig därinne :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0