Första läxan.

I måndags fick Sebbe sin första läxa. Och vi gjorde den tillsammans i Tisdags kväll. Och han var så duktig, fyllde i allting själv (förutom liite hjälp med stavningen av mig).
Han är så duktig och jag är så STOLT över honom.
När jag var 6 år kunde jag inte alls skriva, och än mindre läsa. Och han är jätteduktig på allt sånt.
Det måste han fått efter Tobbe, för jag har alltid varit usel i skolan. (Förutom på Engelska, Psykologi o Religion).
 
 
Mitt hjärta svämmar över av kärlek till min älskade son. Han är så duktig, känslig och klok. Och han är samtidigt som en liten tonåring, tjurar och är sur och himlar med ögonen åt mig.
Men de ögonblicken då han tar min hand, och kryper upp i min famn och säger att han älskar mig slår alla tonårs fasoner what so ever. Mitt lilla hjärta som blivit så stor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0