Framsteg!

 
Igår gjorde jag och mitt ben ett framsteg. Vi klarade av att springa 10 minuter på löpbandet, utan värk efteråt :]
Känner mig lite stolt över mig själv och framförallt glad att jag inte fick ont efteråt.
Får jag bara klartecken av min sjukgymnast så kommer jag springa mer framöver :)
 
Helgens övningar har gått bra, Lördagens reps körde jag innan frukost och igår blev det senare på kvällen, efter middagen.
Imorse skulle jag gå upp för att köra, men jag var bara sååå trött. Så får köra dem ikväll istället, känner mig sjukt peppad, och jag tänker klara denna månad!
 
Annars i helgen så har vi varit på gravarna o tänt ljus för våra älskade i himlen, och tände ett ljus här hemma för S som somnade in i fredags. Livet är sorgligt.
 
Sedan var vi i Fagervik för det traditionsenliga firandet, lägger in ngr kort fr instagram, mer kanske kommer senare för har inget kort på kidsen där.
 
 
 
 
Också en bild från när vi var på hockey i Tisdags, Alex premiär :]
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du inga bilder på Sebastian och Alexander som monster????

2012-11-06 @ 21:10:52
Postat av: mor

Har du inga bilder på monstren seb o Alex????

2012-11-07 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0