Tankar...

När man mest sitter ner och är ensam hela dagarna blir det mycket tankar aom snurrar i huvudet.
För tillfället är det mycket tankar om min obefintliga form och mycket tankar om hur och när jag får ta bort ställningen. Jag oroar mig för ALLT. Försöker räkna ut om jag kommer hinna ta bort den i tid innan cypern.
Tänk om det är vänte tid för att komma in på operation, så jag missar resan eller rentav hela sommaren...
Åh jag är så nervös o mår så illa. Kan det inte bara bli nästa onsdag så jag kan slippa fundera mer...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så jobbigt. Jag håller mina tummar för dig!

2012-05-14 @ 20:15:52
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Crixan

Håller tummarna för dig! att du får bort ställningen i tid så du kommer iväg till Cypern för du är verkligen värd det!

2012-05-15 @ 07:02:00
URL: http://bustjejan.wordpress.com
Postat av: C

Klart du kommer att få ta bort ställningen, annars kommer jag!!! I värsta fall får väl T såga bort den så håller jag handen... men det kan göra ont! Formen fixar sig - vi kan kämpa tillsammans fast det går nog lättare för dig. Kram

2012-05-15 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0