Bikini time!

Idag har jag ÄNTLIGEN hittat en bikini! Wihooo! Vi var på change på birsta häromdagen, och då fanns det inga storlekar. Men idag hade de fått in mer storlekar.
Och vilken service man fick i butiken, helt överlägset!
De mätte mig sist jag var där och hon kom ihåg min storlek idag utan att jag behövde säga någonting.
Hon hjälpte mig att ta fram precis det jag behövde och var super trevlig. Sånt gillar jag.
Personal som verkligen är serviceminded!
Att det dessutom var 20% rabatt gjorde det bara ännu bättre :)
Flora Blanca Bikini Seamless paddedFlora Blanca Bikini Tai tanga


Flora blanca Bikini, bandeau Dessa tre delar blev mina, fast alla är i samma färg som ovan (lila rosa).


Hittade även badkallingar till mina hjärtan, jätteläckra från Panos.



Och häromdagen fick T också tag i ett par snygga badshorts :)

Break Shorts
Så nu är hela familjen Nordström redo för stranden (iallafall badklädesmässigt, inte kroppsmässigt hihi).

LÄNGTAR sååå mycket tills vi åker till Cypern, bara 36 dagar kvar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0