Härliga solsken!

Vi har haft en härlig påsk tillsammans, vilket underbart väder det varit. Sol och VARMT hela Påsken!

Fredag var vi i fagervik, åt en massa mat, jag har ALDRIG varit så mätt någonsin i mitt liv!
Lördagen vaknade vi upp där och åt frukost, och njöt ute hos dem av solen.
Sedan åkte vi hem och barnen fick se vad Påsk Haren lämnat till dem, sedan var vi ute o spelade mega fia med knuff innan vi åkte ut till mamma och åt middag.

Igår var vi till Pappa & Monica i Specksjön, och det var verkligen värsta sommar värmen! Kl 18 var det 25 grader i skuggan, helt UNDERBART!

Idag har vi varit ute o köpt en ny grill, som jag ska få av pappa & Monica i födelsedagspresent :]
Sedan har vi varit ute o grejat och njutit av solen och värmen.
Det blev självklart grillat i MIN nya grill till middag, mums! Och självklart ute på altanen :)
Det kan inte sägas för många gånger, JAG ÄLSKAR SOLEN, JAG ÄLSKAR VÄRMEN och JAG ÄLSKAR ATT BO I HUS!
Jag är så LYCKLIG!

 Mina påskmuffins :) Fina va? ;)

    
   

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder och vad skönt att ni har ert hus o tomt,speciellt för barnen. Dom ser verkligen ut att njuta, när jag frågade dom när jag var barnvakt om de ville flytta tillbaka till Trafikgatan sa båda nej! samtidigt

2011-04-26 @ 18:59:37
Postat av: Solmaz

Vad mysigt ni ser ut o ha det :)

2011-04-26 @ 20:03:34
Postat av: Jenny

Ja, ni ser verkligen ut att ha haft en härlig Påsk! Det var underbart att få vara ledig i det härliga vädret :) Tack själv för senast.. det var super att få träffas o surra!! Kram

2011-04-27 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0