"Jag är Zlatan"

Igår var jag, CJ, E, Å & C bjuden hem till Carina på middag i deras bagarstuga.
Åh vad mysigt det var där! Och vilken god mat vi fick, vi hade en jättemysig kväll, och för första gången sedan i fredags kände jag mig glad. Jag är så tacksam för att jag har så många fina vänner i mitt liv.
Ni är guld värda.

Inatt vaknade dock A kl 02 och grät, gick in dit och kände att det var blött i sängen. "Oj vad du gråtit" sa jag till honom, men sedan förstod jag och kände på lukten att det inte var gråt utan kräks. :/
Det var lite mer bestyr att duscha och byta sängen här i huset än det var i lägenheten.
Duschen är på nedervåningen och alla sängkläder + handdukar nere i källaren.
Han vaknade efter en liten stund igen och kräktes igen, sedan gnydde han ngr gånger men sov sedan till 07.40.
Sedan dess har han varit som vanligt, busat och lekt som en galning :]
Han är så gooooo!
Rev lite tapeter i vardagsrummet och han tycker det är super kul att hjälpa till.
Sedan tog han på sig Sebbes ishockey hjälm och sprang runt och skrek " Jag är Zlatan jag är Zlatan" ha ha ha, min goding.
Nu har han efter en lite trugande somnat i sin säng, nu ska jag passa på att duscha.
Ikväll ska jag till pappa, och dessförinnan ska jag hämta älskade syster vid bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0