Vem där?

Häpp, så var helgen slut igen.

Igår var vi ut på Birsta en sväng, T ville ha lite tips på vad jag önskar mig när jag fyller år ;)
Sedan åkte vi ut till Fagervik och kollade på prinsessbröllopet.
Jag har hela tiden sagt att jag INTE ska se det, men jag ändrade mig och ville ändå se själva vigselakten.
Det var fint, och jag mindes vårt bröllop. Hur underbart det kändes.

Idag har dagen bara susat förbi. Vi plockade och städade hela förmiddagen, ner med saker i källaren och rensade lite. Skrev lista på allt som jag ska baka till min födelsedag + midsommarafton då jag lovat göra en tårta.
Allt måste vara hembakt när vi har kalas här i vår familj, vill inte köpa någonting. Även om det innebär att jag får baka på sena kvällar :] Jag älskar att baka!
Sedan for vi iväg och handlade och sprang in en sväng på leksaksaffären så Sebbis fick ett spel, Vem där?.
Det spelet ville jag alltid ha när jag var liten, men av någon anledning fick jag det aldrig.
Så ikväll har vi spelat det jag Sebbe och T. Riktigt roligt faktiskt :] Alex tyckte dock inte att det var så roligt, utan försökte mest riva ner alla kort hela tiden ;]

Denna vecka har vi fullt upp, jag skulle egentligen ut med jobbet och äta räkbuffé på Onsdag, men jag inser att jag inte kommer hinna. Det är alldeles för mkt att göra.
Baka, städa, fixa sovsäckar och grejor till midsommar afton, besiktning och skrivning, uppsägning av lägenhet, ringa in bilen på service, kolla efter en bil till mig (nu när vi ska flytta så MÅSTE vi ha en bil till). Puh, och säkert en massa mer saker som jag glömt :]

Det kan aldrig vara någon medel vecka, utan antigen är det ingenting att göra eller så är det sjukt mkt att stå i.
Varför är det alltid så?


Kommentarer
Postat av: monica

skulle inte se jag heller. efter mycket jobb två veckor, kom till stugan, tänkte se,SOMNA. ERT BRÖLLIS VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT. Snart födelsedag o bröllisdag o hus. är så glad för er skull

2010-06-20 @ 22:46:53
Postat av: Emelie

Vet att vi har både sovsäck och tält om ni vill låna :)

2010-06-21 @ 02:38:13
URL: http://emfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0