Jag är förälskad...

...i denna underbara sommarvärme, i solen och den ljumma vinden som smeker våra kroppar.
Och i denna underbart härliga semester, en tid att bara vara, njuta av livet och av varandra!
När barnen kan springa barfota hela dagen och då jag vet att det är sista sommaren som vi bor i denna lägenhet!

Nu ska vi iväg på riktig semester, ett par härliga dagar i Stockholm + Oxelösund.
Jag längtar efter att se min älskade syster och hennes lilla mage. Hon är verkligen som vackrast nu. Hon har alltid varit vacker, men hon är ännu vackrare nu. Det strålar lycka om henne (hon började stråla när hon träffade Mark, och nu när hon har en bebis i magen strålar hon ännu starkare).

Hoppas ni njuter av sommaren lika mycket som jag gör (och min man och mina barn).
Sommaren är glädje och kärlek. Ja sommaren är livet!


Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

underbart skrivet :)

2010-07-20 @ 13:57:40
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0