A fabulous night!

Igår var vi på Södra Berget jag & T. Åt middag och var och såg showen Carola och en flygel .
På väg in till showen slöt Malin upp med oss (eller trängde sig fram till oss då vi stod längre fram i kön ;p), vi fick bra platser och även Kenneth,Jens & Evis satt med oss under showen.
Carola var magisk som alltid, min gåshud var framme från den sekund hon entrade scenen tills hon försvann ut genom dörrarna.
Det var en liten annorlunda show, inte hennes vanliga repetoar utan hon sjöng lite olika låtar som betytt mycket för henne under sitt liv, och självklart några hits.
Hon var otroligt närvarande och bjöd verkligen på sig själv, och hennes röst var lika magisk och underbar som alltid. Hon gick runt bland publiken några gånger, och sjöng bland annat min absoluta favorit låt "All the reasons to live".
Efter showen gick vi fram till scenen (Jag,M & E) för att få en skymt av henne. Hon tittade på oss och sa hej och vi svarade heeej i kör (som tre fån ha ha) och frågade om vi haft en trevlig kväll.
Sedan kramade hon om en del, bla en förståndshandikappad man som stod och väntade, man riktigt såg hur det glänste i hans ögon av lycka.

Jag vet att många av er inte gillar Carola, men det får stå för er. För jag ÄLSKAR Carola, hon är så underbar på alla sätt och vis. Hon är och kommer alltid vara min stora idol!
Så min lördags kväll var en helt perfekt kväll, jag hade ett leende på läpparna heeela kvällen :]

Efter showen så var vi ner till baren tillsammans med Malin, Kenneth, Evis & Jens. Super trevligt! Tack för en trevlig kväll tillsammans med er! :]

Nu lite bilder;



 

Oxå en bild på boysen, där lillebror börjar bli starkare än storebror ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0