"Alla heter Glenn i Göteborg!"

Ikväll har jag bakat till Sebbis födelsedag, "kaka med skräp" (kärleks mums) Sebbis favvo kaka också har jag gjort smarties kakor.
I måndags bakade jag bullar, gjorde dubbel sats (i den underbara hushållsmaskinen vi fick i bröllopspresent, den är enorm!) så nu är frysen proppad med bullar :]

Nu återstår det största baknings projektet, och det är tårtan. Han ville ha en Yoda tårta, men ändrade sig sedan till Darth Wader istället. Vilket var bra för Yoda har så mkt detaljer så det skulle vara för svårt.
Men som sagt jag bakar så får T stå för designen :]

Imorse innan jobbet skrev jag alla inbjudningar till Sebbis drakborgen kalas, om alla kommer så blir det sammanlagt 12 barn. Han var så söt när han sa vilka han helst ville bjuda.
- Ella, Wilmer & Alex  ♥
Ett bra bevis på hur mycket han egentligen tycker om sin lillebror :)

Jag har glömt skriva vad Sebbe plötsligt sjöng en morgon på toaletten. Jag tror han är lite skadad av sin kära far.
För plötsligt hörde vi honom sjönga
- Alla heter Glenn i Göteboooooorg, Alla heter Glenn i Göteboooorg!

För er som inte vet så är det en sång som AIK fansen brukar sjunga för att håna alla Göteborgare.
Hahaha :] Söt-pruppen!

Nu kollar vi på en film vi hyrt, jag kommer nog somna om jag inte sitter här och skriver.
Vi hyrde tre filmer förra veckan, jag såg inte en enda hel film utan somnade under alla tre!
Nu har vi hyrt 3 nya, den ena skulle vi se i Söndags, och då råkade jag också somna.
Ska försöka hålla mig vaken nu :]

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sötbubben! Önskar vi var där när han fyller år....suuuuuuck! Puss och kram

2010-02-10 @ 21:59:44
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0