Hemma med Alex.

Idag är jag hemma med Alex.

När vi var och badade i Söndags så drack Alex super mkt vatten ur bassängen, och det resulterade i att han natten mot igår kräktes.
Så igår var det så synd om honom, han gnydde och var trött.
Vi åkte ändå ut till mamma & åt, tillslut somnade han i Tobbes famn, lill pruppen min!

Så idag fick han vara hemma och mysa med mig :)
Han är så söt, idag var han sitt vanliga Alex.
Han är så otroligt underbar just nu så man vill bara äta upp honom :]
Imorse sa han: Sebbe?
- Han är på dagis.
- Pappa jobba! Mamma mmmmmmmmmmm, också gav han mig en kram. ♥

Har hunnit med mkt idag, städat lägenheten + badrummet. Lekt, myst, badat och nu sover han (+ pratat med världens bästa Cilla).
Hade tänkt gå en prommis, men det kommer jag nog inte hinna.

Det är hursomhelst väldigt myyyysiiiiigt att vara hemma bara med Alex. Det är inte ofta det händer.
***

Annars känner jag mig så less på vädret, det regnar och är grått. VART ÄR SOLEN????
Jag längtar efter värme, det blir ju inget Bahamas pga dumma dumma BA :[
Håller på o försöka övertala T att åka någonstans i början av juni, men det går inte så bra.
Men jag behöver sol, nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0