LCHF kokbok!!!

Igår fick jag hem min LCHF kokbok, lovely, tack Mano du är en klippa!
Såg ut som det fanns många mumsiga recept, som jag gärna vill göra nu, men eftersom vi redan handlat för veckan får det vänta tills på Fredag.

Annons
Då ska jag prova på en LCHF räkpaj, verkar mums!
Jag vägde mig förresten imorse, sedan min invägning för exakt 3 veckor sedan så har jag gått ner 3,6 kg!
Och min älskling har också gått ner i vikt, han har gått ner ca 3 kg, även fast han inte är lika strikt som mig, sååå stolt över honom!!!!
 

Imorse gick jag till dagis, fastnade med bilen här ute igår så då bestämde jag mig för att gå, och när jag kommer ut så har de självklart plogat där jag fastnade.... Men men det var bara att traska vidare.
Allt var bra tills jag skulle in på Bragegatan och de andra små gatorna, de var nämligen inte alls plogade, så jag fick kämpa i moddig och spårig snö med ståbrädan och vagnen. Jag blev sååå svettig och fick kramp i mina armar, och västergatan den ska vi inte ens prata om. Så imorse var vi lite sena, dock bara ca 5 min eftersom jag gick i god tid :]
Hem gick jag runt hela Haga istället, där var det super fint plogat på alla gångvägar, tog kanske 10 min längre än den vanliga vägen, men det var betydligt enklare att ta sig fram, så resten av vintern tar vi den vägen :]

Nu har älsklingen A precis somnat, han har nyss ätit en halv banan så han blev nog trött :]

Förövrigt så är jag lite orolig för min lilla mamma som är jättesjuk sedan hon kom hem från Kina, hon var iaf till vårdcentralen idag, så nu kanske hon kan få svar på vad som är fel, men tills hon vet vad kan hon inte träffa oss :(

♥Krya på dig lilla morsis


Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Men tyckte jag också när jag såg dej på babysång att jag faktiskt sett dej o bebben på en blogg =) Och se här ! du ha ju en ! Så de kan ju stämma att jag svängt in här någongång ! Hehe ! Gillade ni babysång då? Kram Tina o Tea

2009-01-28 @ 17:22:20
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: karla med theodore babysång

hejhej! såg din blogg=) hoppas att allt är bra ! fina barn du har! kramar

2009-01-28 @ 17:54:26
Postat av: Frida & aRviD

Hej!!

Men va roligt, ännu en som har blogg :)

Jag ÄLSKAR att läsa bebisbloggar, lägger dig som en länk på min ! :)



Hoppas vi ses på nästa babysång också!



ha det så bra/Frida & aRviD

2009-01-28 @ 22:21:27
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: mamma

tack för omtanken, tror jag är på bättringsvägen nu

2009-01-29 @ 15:38:01
Postat av: mamma

Tack för omtanken -tror jag är på bättringsvägen nu

2009-01-29 @ 15:39:44
Postat av: Anonym

Tack för omtanken -tror jag är på bättringsvägen nu

2009-01-29 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0