M & T

Lista om mig o T.


Vad heter ni?

Matilda och Thorbjörn


Hur träffades ni?

Genom en gemensam vän typ kan man kanske säga.


Hur länge har ni varit tillsammans?

9 år


Bor ni ihop?

Ja


Har ni barn?

Ja två underbara söner, Sebbe 3 år och Alex 5 månader.


Har båda körkort?

Ja självklart!


Kommer du ihåg er första kyss?

Hur skulle jag någonsin kunna glömma!


Vem sa "jag älskar dig" först?
Han

Vem är äldst?
Tobbe

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är Kräfta Tobbe Stenbock.


Vem är längst?

Jag är 161 och T är 189, så T är längst ;)


Vem sjunger bäst?

Vi sjunger nog lika illa :)


Håller ni varandra i handen på stan?

Ja vi försöker, men oftast drar vi ju varsin barnvagn :)


Vad har ni gemensamt?

Vi har två barn och vi älskar dem och varandra :)


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Nej


Blev du kär vid första ögonkastet?

Jaaaaaaaaaaa!!!

Har ni nån speciell låt!

Ja vi har ngr stycken :)


Har ni stora framtidsplaner?

Oh yes.


Har ni gråtit i varandras armar?

Ja det har vi, både lyckotårar och ledsamma tårar.


Har ni varit utomlands tillsammans?

Ja, Cypern 2 ggr & England 3 ggr.


Vilket är ert bästa minne?

När våra söner föddes bla, vi har såååå många underbara minnen tillsammans efter 9 år!


Vem lagar bäst mat?

Tobbe är super duktig, men mest jag som lagar just nu när jag är hemma.


Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

T kommer hem, jag har lagat mat medans S ser på Laban eller Alfons. Sedan äter vi, dukar undan, tar sedan en kopp kaffe var och myser tillsammans i soffan alla 4 framför Scrubs. Sedan lägger vi Seb, och matar A med gröt, när A somnat myser vi ensamma i soffan.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja!!!


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Nej!


Blir du lätt svartsjuk?

Nej inte alls längre. Innan Seb föddes var jag nog rätt svartsjuk.


Brukar ni bråka?

Nej inte längre, varför ska man bråka?
****

Nu är det alla hjärtansdag, och vi ska väl som vanligt sedan Seb föddes inte fira den särskilt mycket. Man har så mkt annat för sig då det är dagen innan Sebs födelsedag.
Men T, tack för att du finns, du är världens bästa och jag älskar dej mer än mest, hoppas du vet det :)


Kommentarer
Postat av: karla

Tack hehe..hur står det till?=) kram påer

2009-02-14 @ 09:43:31
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0