Hemska föräldrar.

Igår när jag hämtade Seb så satt det en lapp utanför hans avdelning, om att de kunde ha med sig skidor idag.
Hmmm, han har ju aldrig åkt, och alla andra har säkert inte med sig tänkte jag dessutom har han inga skidor, så därför tänkte jag inte mer på det.... förrän imorse.
Då hade nämligen ALLA barn på hans avdelning med sig skidor, utom Sebbe. Snacka om att jag känner mig som världens sämsta mamma just nu :[

Pratade dock med morsis förut, och hon skulle träna med Seb i Solberg i helgen, så ikväll ska vi ut o handla skidor till honom så han kan åka nästa vecka :) Hon skulle oxå finansiera skidorna till Sebbis, tack mamma du är en ängel! ♥

Har glömt skriva det... att Sebbis ska ut på äventyr i helgen med mormor och LEE, de ska till Solberg, och han älskar Solberg, så det kommer nog bli kul för honom.
Mamma o LEE!!! Vi följer oxå gärna med någon gång framöver, vi älskar oxå Solberg, och A har ju aldrig varit där. Seb var där första gången då han var 2 månader ;)

Inatt sov Alex lite bättre, sov ända fram till 04, då han fick mat på ena sidan, somnade sedan om och vaknade 05.25 och åt på den andra sidan och sov vidare till 08.00, skönt! (Sebbis kom dock in 06.40...)

Måste lägga in världens roligaste bild, igårkväll var A rätt grinig (var förövrigt grinig hela dagen, var inte alls sig själv...) så då bollade vi runt med honom och tillslut lade T ner honom på golvet, då blev han super glad, hihi lill knäppisen :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0