Ersättning.

Ikväll ska vi prova att ge Alex ersättning. Jag förstår inte vad som hänt med hans nattsömn.
Förut så sov han hela natten lång, men nu ska han äta suuuuper tidigt, och som inatt även mitt i natten.
Problemet inatt var att han inte somnade om heller, utan låg o pratade med mig.
Tillslut fick jag försöka söva om honom medans jag tittade på tv, som förutom suger på natten...

Det är nästan så att han klarar sig längre utan mat på dagen än på natten, suck.
Så ikväll kör vi en test med lite ersättning för jag vill inte ge för mkt gröt, då kanske hans lilla mage strejkar.

Well well... ikväll ska jag på middag/fest med jobbet, hoppas det blir kul :)
Provade lite av mina gamla favvo kläder, och jag fick på mig en hel del *Wihooo*, dock är magen fortfarande ett problem, varav jag börjat göra en hel del sit-ups på morgonen innan dagis.
- Mamma vad gjorde du när jag o Alex kollade på arga Henry på teven, sa Sebbis imorse ;) hihi söt!!!

Nu är det snart dags för lite amning av min lilla älskling. Hej o hå.


Ps. Tack för alla söta kommentarer av mitt tidigare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0