Du underbara lilla människa ♥

Imorse när A vaknade och ville ha mat (blev konstigt med maten igår så räknade med att han skulle vakna typ 02.) kl 04.30 så tog jag över honom till min säng, han tittade på min jollrade och log mot mig.
Jag tog upp honom i min famn och höll honom nära och sa - Du underbara lilla människa!

Hur kan en liten människa vara så underbar och ge så mycket kärlek? Min lilla söta A, mamma älskar dej så!!!




Jag är så lycklig, jag har världens bästa familj, mina underbara pojkar och min underbare T.

Imorse då det var så kallt hade T flyttat över min bil till motorvärmaren samt skrapat rutorna, hur underbar får man vara?
*Älskar dej T*

Också har vi min lilla stora Sebbis, som är så liten men ändå så stor.
Han är en sååå stor utmaning för mig just nu, han trilskas och testar mig hela hela tiden.
Men det spelar ingen roll, han är världens underbaraste.
När han tittar på mig och säger: Mamma, vi är bästa vänner, jag älskar dej!
Finns det nåt bättre?

Tack min underbara familj för allting ni ger mig, ni är meningen i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det tåls att upprepa.. OM Alexander nån dag skulle vara borta, så börja o leta på Skönis, för det är förmodligen jag som stulit honom ;) Supergullig den där killen! O så storebrorn hans.. super. Kram

2009-02-04 @ 15:19:43
Postat av: Jenny.. igen.

Påminner inte Alex lite om Peter Harrysson på bilden i ditt inlägg? Otroligt gullig (Alex alltså) :)

2009-02-04 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0