Kallllllllllllt!

Idag är det riktigt kallt ute, -13 grader står det på vår termometer.

När jag höll på att klä på A imorse så hörde jag en nyckel i låset, det var T som kom hem.
Jag blev väldigt förvånad.
Hans bil hade frusit, så den gick inte att köra.
Så han kom hem och tog volvon och skjutsade S till dagis (vill inte gå i denna kyla!, eller mest Sebbis faktiskt. Igår när vi hämtade honom var det -6 och då klagade han hela vägen hem, lill pruppen!) och sedan tog han bilen och åkte och jobbade.
Då det fortfarande är lika chilly så kommer han även hämta honom sedan.

Igår skrev jag Sebbes schema, från v 2-10, det kändes skumt att skriva in vilka tider han ska gå på dagis.
Och det var svårt, vem har kommit på att vi ska ha olika tider varje dag, stuuuupid!!! Jag börjar gärna tidigare, det spelar mig ingen roll, men det vore bättre med samma tider. Nu kommer jag jobba Måndagar, 07.30-16.00, Tis,Ons,Tors 07.45-16.15, Fredagar 8-16.30. Dumt dumt dumt!
Det innebar ju också att det blir en massa skumma olika tider på dagis.
Anyway, det jag ville komma till är att det börjar närma sig med stormsteg! Jag ska snart börja jobba!
Jag ser fram emot det, det ska bli kul!

Nu ska jag leta efter ett recept på Vörtbröd som jag ska baka till julafton, ikväll ska jag packa för imorgon åker vi till Oxelösund. Så skriver nog mer på Söndag! Ha en fin dag & en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0