Önskelista :]

Detta är vad jag/vi skulle behöva just nu.


* Ett regnställ till mig
* Nya byxor till mig
* En vinter overall till Sebbis
* Body, Byxor i strl 56+62 till mini
* Åk-påse till mini
* Täckbyxor till mig
* Nya skor till mig
* Vinter jacka till mig
* Stooort täcke till vår nya säng o sängkläder
* Nytt skötbord att ställa upp i sovrummet
* Gymkort på Helex samt tid till att träna
* Låda att skjuta in under Sebbis säng
* En större lägenhet eller ett hus, vi får inte plats snart!!!

Listan kan göras myyyckeeet längre, men då skulle jag få hålla på i evighet :]

Mest av allt skulle jag vilja ha en vagn från Phil&Ted, jag känner mig handikappad utan en vagn att stoppa ner både mini och Sebbis i. Det är omöjligt att ta en prommis eller liknande med bara en vagn då Sebbis tycker det är jobbigt att stå på ståbrädan för länge, samt att han inte lyssnar på mig när jag säger åt honom att stanna ;)
Men vem har råd med dessa vagnar, de kostar nästan 8000 :-, och de begagnade jag sett på blocket går på minst 4000:-hutlöst dyrt när man redan har en fräsch ligg+sittvagn :[

Vill även säga ett stort Grattis till min kära vän Anna som födde sitt andra barn imorse, Wilmer fick en liten lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0