Sömntutor!!!

Kan man ha snällare och underbarare barn?
Sebbis somnade ca 20.00 igår, och eftersom han sovit så länge på dagis hade jag inga större förhoppningar om att han skulle sova länge imorse, men men... han sov till 7.45, rekord!!!!

Lilla A vaknade när Sebbis kom in, alltså sov han fr 23.15 till 07.45, vilket betyder att jag oxå fick en hel natts sömn, helt underbart!!! De är helt perfekta mina små killar, såååå stolta över dem ♥

Nu ska jag snart äta lite frukost, senare idag blir det BVC besök o ikväll kanske ett besök ute i Birsta.


 Obs, Sebbis är super olik sig på detta kort :)

 T tycker det är otroligt roligt att busa med A, och testa om han får plats tex under bordet ;)

 Glad fisen våran ♥

Btw så har Alex nästan tappat allt babyhår nu, och i hans säng är det alldeles svart av hår där han legat. Jag har inte hjärta att ta bort det heller, det ser så sött ut :) Dessutom har han en stooor kal fläck i nacken, där han skavt bort allt hår, det är suuuuuuper duuuuper mjukt där :]


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vilket sött tillskott ni fått i familjen, Supergullig pojke, Grattis i efterskott. kram

2008-11-12 @ 12:17:08
Postat av: Friday

Ja, jag är ledig nu på tisdag (18/11) så då, om ni vill:]

2008-11-12 @ 12:42:23
URL: http://friday1984.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka härliga killar!!

Man är sugen att komma o hälsa på er jämt :) Höra Bulis surr, o snusa lite på Bubbis... Ja, o så är det ju trevligt att prata med dig o Tobbe lite å ;)

2008-11-12 @ 13:11:30
Postat av: IdaB

Tack snälla söta du :D



Fick mej en flashback när jag kikade på kortet när A ligger under bordet. ;)

Minns när Tindra var liten...

Jag gick på toa under tiden hann Theo trycka in sin syster under soffan o sedan ställa sin bobcar för så hon inte syntes! :-O

Rackar onge! ;P

2008-11-12 @ 19:18:43
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0