Sebbis konversation.

- Vad har ni gjort idag då?
- Jag lekte med Albin och V och Signe ute.
- Jaha, vad sa Albin då?
- Heeej Sebbe.
- Jaha, vad sa V då?
- Han slåde sönder Albins hus.
- Ojdå, det får man väl inte göra, vad sa du då då?
- Jag sa STOPP! (också pekade han med sitt lilla finger ;])
- Ja vad bra.
- Albin grinade, men då blev han glad då jag sa STOPP.

Haha, det är så kul och lyssna på hans resonemang och berättelser från dagis.

Här är ett annat:
- Hugo kan inte prata, för han är bara ett år.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Du måste skriva ut mer saker som Bulis säger .. Jag ser honom framför mig när han berättar! O helst fingret när han säger stopp! :) Och sedan ett annat tips.. Skriv upp alla roliga saker han säger, det kan bli en rolig grej att läsa när han blir större. Jag fick en jättefin mapp av mam o pap när jag fyllde 20, där mamma skrivit flera sidor med små kommentarer som jag sagt när jag var liten. Det var en superpresent :)

2008-11-06 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0