GRATTIS ÄLSKADE PILLO!!!

Idag fyller min älskade syster Cilla 25(? bäst att inte skriva hennes riktiga ålder :]).
Och för första gången på fleera år så spenderar hon sin födelsedag hemma i Sverige, det är så länge sedan att jag inte ens minns när hon var hemma på sin födelsedag sist.

Hon är verkligen världens underbaraste syster min pillo.
Även fast hon bor i England, och oftast är på andra sidan jordklotet och är ute o flyger så kan jag alltid känna en så stark närhet till henne.
Vi är två så olika människor, våra liv är verkligen varandras motsatser. Hon har rest världen över, hon lever livet och upptäcker världen, jag bor fortfarande kvar i mitt älskade Sundsvall och har min fasta punkt och mina älskade barn.
Men ändå har vi så mycket gemensamt, och vi har alltid så sjukt roligt tillsammans.
Oftast är det ingen som förstår vad vi skrattar åt, men det spelar ingen roll huvudsaken är att vi förstår :]

Jag minns när vi var på morfars begravning, vi satt brevid varandra i bänken och våra tårar rann ner för våra kinder.
Vi grät så mycket så vi nästan hulkade oss, och just när det var som jobbigast så tog jag hennes hand och hon kramade om den så hårt, och just i den stunden så kände jag mer än någonsin hur mycket hon betyder för mig, och hur stark min kärlek till min syster är.

♥Cilla, min älskade pillo-poo, du betyder allting för mig, du är min bästa vän och en underbar syster.
Jag älskar dej så, hoppas du får en underbar födelsedag, vi ses ikväll!


         

  

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Ååååh! Saknar er så mkt att det nästan gör ont!

Pöss å Kram på er x 1 miljon!!!!!!



Mattis: hälsa till Cilla från mig ;p

2008-11-19 @ 11:42:06
Postat av: Anonym

Åh TACK pillot!!!! Nu fick du mig att gråta IGEN!! Men varma tårar av kärlek! Du har så rätt, jag känner precis som dig. Vi är alltid nära var vi än är i livet! Ses snart, yepeeeeeeeee! Puss och kram

2008-11-19 @ 11:46:03
Postat av: Cilla

PS, normala bilder! Ha ha haaaaaaaa

2008-11-19 @ 11:47:34
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0