.:Mamman och Sebben:.

Den här helgen är vi helt solo jag och Sebbis (och ärtan då såklart ;]), T är ute o fiskar med jobbet.
Eller som jag printat in i Sebbes lilla huvud, och som han svarar om man säger någonting om pappa.
- Pappa fissssskar med Stefan.

Vi har haft en super mysig eftermiddag och kväll tillsammans. Han är inne i en "trotsa mamma period" just nu, och brukar i vanliga fall när T är hemma vara väldigt sur och anti emot mig, och jag tycker det är jätte tråkigt. "dumma mamma" är väl det vanligaste han säger just nu.
Men ikväll var han som förbytt, han har varit helt underbar mot mig.
Vi har lekt, busat, ätit en mysig middag tillsammans, pratat med moster Cilla, läst bok, kramats och pussats och myst i soffan. Han har varit som en ängel ikväll och varit jätte gullig och kärleksfull mot mig ♥
Mammas lilla ängel.

  

image708

Jag har lagt honom för en liten stund sedan, fick tom klippa hans naglar utan några som helst protester, otroligt :p

Imorgon ska vi ner på stan tillsammans med farmor/svärmor o kolla på alla motorcyklar, och självklart morfar o Monica oxå, synd vi inte har ett litet skinnställ och en hjälm till hjärtat *host host morfar/farsis* ;]

Förövrigt så är det ensamt nu utan T, det är först när han är borta som man märker hur mkt man tar varandra för givet, att han alltid ska finnas vid min sida.  Saknar honom, kommer bli ensamt i sängen inatt, tur Sebbis kommer in imorgon bitti och myser med mig :]

Ja nu ska jag äta lite godis, och självklart är det bara skiiit på teven, kommer väl sluta med att jag slår på
Dirty Dancing som vanligt när jag är hemma själv, den filmen blir man aldrig less på, den är helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Tyvärr, har letat och letat sen 1 år tillbaka på nätet, det finns inte så små skinnställ. När det gäller hjälm, vet man aldrig när en sådan dyker upp.
Ses i morr´n, med skinnväst och keps.

2008-05-23 @ 22:47:13
Postat av: Cilla

Men Dirty Dancing är väl inte hel fel? Var härligt att prata med er!

Ps, Mark ville veta om pizzan var från pizzerian som ligger vid Jenny? Vi for dit sist vi var hemma eftersom ni sa att dom pizzorna var bäst, och de var supergoda! ;)

2008-05-24 @ 01:13:37
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0