Cleaning.

Nu sitter jag nedsjunken i soffan med en grym värk i ryggen och alldeles svettig.
Jag har nyss dammsugat och torkat golvet i lägenheten, och när man är lite små klumpig o gravid så blir ryggen lidande och man svettas, men nu är det jättefint iallafall :)

T och S är ute och byter däck på Chryslern, T tog med sig Sebbis så jag fick städa i fred, och Sebbis älskar dessutom att "åka pappas stooora bil", hihi sötnosen.

I eftermiddag ska vi hem till Gunnvall och äta middag, var över en månad sen vi såg honom så det är dags att träffas nu.

Måste bara berätta att förut så låg T lite försiktigt med sitt huvud mot min mage och sjöng några sånger för ärtisen, tillslut fick han en riiiiktiiiigt hård spark emot örat, nästan så det gjorde ont i min mage, haha han/hon kanske inte gillade pappas sång ♥

Nej nu ska jag springa in o duscha innan grabbarna kommer hem.


Kommentarer
Postat av: IdaB

Hahahaha... va sött!!!
*äntligen tyst på pappa typ*
*s*

2008-05-03 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0