Kalas igen :)

Idag har vi haft kalas igen för lilla mig.
Mina söta kusiner Olle,hans tjej Sabina, Evve,Fanny och Emma kom förbi samt farsis,Monica och min lilla farmor.
Det var jättekul att de ville komma o hälsa på oss, är så sällan sååååå sällan som vi får besök :]
Sebbis har tjatat hela helgen om att "Moorfar och OOOOOOllleeeee" ska komma :]

Och Olle busade på som en galning med Sebbe, så han kiknade av skratt och Olle blev rätt svettig :p haha.

Anyway så fick jag super fina presenter, ett jättefint halsband av kussisarna, pengar av farmor och en ergorapido dammsugare av farsis o Monica, precis som jag önskat mig :]

                                      

Han är så rolig min lilla älsklings Sebbis, igår frågade T vad han hade i munnen då det såg ut som han åt på någonting, då svarade älsklingen : Vassa tänder.
haha han är för gullig :]

Imorgon är det ny arbetsvecka igen, bara två kvar innan semestern *Längtar*
Räknade ut igår att jag har endast 25 arbetsdagar kvar totalt innan jag går hem på mammaledighet (om allt går som planerat vill säga). Det känns rätt overkligt att jag ska vara hemma i 1,5 år sedan :::: Men ååh så mysigt (och självklart säkert mycket jobbigt) och roligt det kommer bli :)

Nu ska jag kolla vidare på em finalen. Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0