132

Idag har vi varit på MVC för en kontroll av lilla ärtisen :)
Jag tror han/hon hade en vilostund precis när vi skulle lyssna på hjärtat, för först blev han/hon arg och sparkade till BM jätte jättehårt så hon brast ut i skratt och sedan låg hjärtljuden nere på 132 slag.
Så lågt hade aldrig Sebbis, han var som lägst nere på 140  slag.
Ahhhh är så nyfiken på den lilla ärtisen som bor där inne, är det en han eller en hon.
Är den lik mig eller Tobbe, eller kommer det vara en kopia av Sebbisen.
Jag hoppas att ärtis kommer likna Sebbis, för han är ju världens vackraste :]

Jag hade lågt lååågt blodtryck som BM uttryckte det, och mitt järnvärde var lågt. Men jag pratade mig ur det hela så jag skulle slippa de hemska järntabletterna, för dem vill jag inte ha igen, bläää.
Istället blev jag ordinerad mkt jordgubbar, (och det har jag inget problem med :]),leverpastej,blodpudding,persilja och spenat så det ska nog gå bra ändå :)

Ikväll har jag förresten sökt lånelöfte, vårt gamla gick ju ut i Januari så vi behöver verkligen ett nytt nu, ska kolla på ett hus imorgon, och jag håller mina tummar :]

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo, det gick bra för oss idag. Mitt blodvärde var dock oxå lite lågt, så ska börja med järnisar. Blä.

Min bm sa oxå att jag skulle passa på att svåla i mej jordgubbar :]

2008-06-24 @ 21:21:14
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Åh, det e juh såå gott :D

2008-06-25 @ 22:34:51
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0