Darling is back!!!

Nu har vi fått tillbaka vår lilla älskling igen, så nu är hela familjen komplett :]

Idag har vi varit ute i Fagervik och njutit av det varma vädret, Sebbis har badat och vi har latat oss. Härligt!



Synd bara att när man är en tjockis som jag är just nu, så är värmen inte bara härlig utan tyvärr ganska jobbig oxå :[
Jag brukar älska att sola, men nu klarar jag bara inte av att sitta i solen, jag flyter bort och blir alldeles groggy samt att mina fötter sväller upp till bristningsgränsen, nu får jag snart inte igen mina nya sandaler heller.

Men men så är det... önskar verkligen att vi hade ett hus nu, man verkligen ser hur lycklig Sebbis är när han kan springa runt som han vill utomhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0