Stanna kvar en stund till bäbis...

Idag blev jag tvungen att åka hem tidigare från jobbet.
Jag mådde illa och hade rätt kraftiga sammandragningar, som gjorde jätte ont.
Jag vill inte att bäbisen ska komma ännu, är ju över 8 veckor kvar :/

Jag hade aldrig några tidigar förvärkar med Sebbisen, men jag vet inte vad det här är. D
Förra veckan hade jag små små sammandragningar i slutet av veckan, men det var inte alls samma sak idag, nu gjorde det nämligen riktigt ont.

Jag vill inte att ärtisen ska komma riktigt ännu, 8 veckor är alldeles för tidigt.
När jag kom hem lade jag mig och sov i två timmar ungefär, och nu har sammandragningarna avtagit en aning.
Får se om de återkommer imorgon, då måste jag ringa BM och höra om det är normalt.
För som sagt så hade jag aldrig några förvärkar när jag hade Sebbe i magen.

Kanske beror det på att jag är så trött, stressad, att jag varit så upprörd under helgen, men vem vet.
Hursomhelst så får min lilla ärta gärna gärna stanna i min mage minst 5-6 veckor till innan det kommer till oss :)

Nu ska jag snart äta lite Ben o Jerry glass *mums*

Ps. Saknar Sebbisssss................ ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0