Min lilla älskling.

I eftermiddag har vi varit uppe hos pappa o sett efter vår lilla älskling medans pappa o Monica var o skaffade nya tatueringar.

Det var underbart att få träffa honom igen, har saknat honom sååå mycket!!!



Han var dock lite trött, tur att lilla pappan oxå var det så de båda kunde mys sova en stund på soffan :)



Längtar redan tills på Fredag då han får komma hem till oss.
Imorgon åker de upp till Junsele djurpark o kommer inte hem förrän på Fredag, då även farsis/morfar fyller år och vår semester börjar.



Som det känns just nu tror jag inte det blir nåt mer jobb för mig denna vecka, jag har ont och är orolig för bäbisen.

Nu är det snart dags för sängen, om jag kan sova någonting, det spänner o drar i stor-magen samt att ärtis rör på sig.
Vill inte ha det såhär, vill må bra o vill att ärtis ska må bra... där får man tillbaka för att man jobbar för hårt... great...pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0