Sensitive.

Jag är inne i en känslig period just nu. Jag gråter över minsta lilla, och jag förstår inte varför.
Jag misslyckades med en deg idag, så jag fick börja om, då började jag gråta.
Jag har sett 2 avsnitt av Greys, och på båda avsnitten kom det en tår eller flera.

Förra veckan grät jag då en kund skällde ut mig, i vanliga fall hade jag bara blivit arg, men nu blev jag ledsen istället. Jag förstår inte varför. är jag så svag?

Anyhow... Jag har bakat 3 sorters kakor ikväll; Hallongrottor,Cocos-toppar och kola kakor, samt även slängt en deg som blev fel... Jag är sämst på att baka, så är det bara... Men in the end så brukar det oftast lösa sig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Friday

Jag grinar alltid till tv-serier.. Jag är en tönt:]

2008-02-14 @ 10:42:59
URL: http://friday1984.blogg.se
Postat av: Moster Malin

Tycker att det finns många tecken på.....har du gjort en graviditetstest??
Kram, och ha en bra Alla hjärtans dag!Krammmmmm

2008-02-14 @ 16:03:00
URL: http://www.moalins.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

ja är du säker att det inte är en liten på g? Låter precis som mig när Ebbe var i magen ju.. Kram på er!!

2008-02-14 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0