Ring rinnng.

Min chef ringde nyss till mig och frågade hur jag mådde o om jag verkligen skulle komma tillbaka på Måndag.
Hon sa att jag fick välja hur jag ville lägga upp mina sista veckor, och jobba i min egen takt så jag inte blir stressad.
Jag behövde varken svara i telefonen eller ta faxen om jag tyckte det kändes jobbigt.
När vi lade på kändes det som en stor sten föll från mitt sinne.
Jag har verkligen gruvat mig för att komma tillbaka till jobbet och all den stress som är där.
Där man måste vara på 200% hela tiden, och inte kan slappna av en endaste sekund.
Och nu känns det sååå bra, nu behöver jag inte ha ont i magen resten utav min semester och gruva mig inför måndagen.
Hon sa också: Det är bäst o ringa o fråga dig i förväg, för annars är väl du som vanligt, en duracell kanin.
Ha ha, ja jag kanske är en duracell kanin, men nu är det dags att ta ut ett utav batterierna, för nu måste jag tänka på ärtan och på mig själv.
**

Nu är G här, Sebbis farfar, så jag och T är förpassade till vardagsrummet, vi får nämligen inte vara inne i Sebbes rum för Sebbis vill inte ha oss där :p

Så nu när stenen ramlat av, och jag inte behöver gruva mig alltför mkt inför måndagen så ska jag njuuuuta av våra sista semester dagar tillsammans.
Med mina fiiiina pojkar :]



Ps. Drömde inatt att jag fick en pojke :p

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja du gummisen, du har verkligen fina pojkar. Men vad är det för en liten ölmage jag ser på Sebbis där i soffan? Har han ätit upp alla fiskar som han fick? Hi hi.



Skönt att du kan slappna av! Du borde göra det oftare! Puss

2008-08-07 @ 00:57:35
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0