Presenter :]

Mamma och Cillis har ju som sagt varit i Israel och sett sig omkring och idag fick jag och min lila älskling lite presenter. Vi blir bortskämda han och jag :)

 Sebbis nya flippisar från moster Cilla 

 Jättefin mamma tunika och flippisar från Cillis.

Sebbis fick oxå en jättefin vit t-shirt av moster,och ett par shorts och t-shirt från mormor.

image655

Ovan ser ni det underbart vackra kors som jag fick av mamma, tyvärr är bilden lite dålig:[
Det är välsignat i mitt namn i jesus födelsekyrka, verkligen ett fint minne, betyder mycket om man är kristen.
Det är fem kors i korset, de står för alla de sår som jesus fick då han blev korsfäst.
Tack mamma, det betyder verkligen mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0