Otillräcklig...

Idag har vi verkligen inte sovit till 9.30 iallafall.
Sebbe vaknade strax efter 06, och eftersom T inte åkt till jobbet ännu blev hela morgonen en katastof. Då blev nämligen Sebbis jätteledsen för att inte pappa också skulle vara hemma.
Sedan var ingenting bra, det var fel på de sånger jag sjöng, på de böcker jag läste, på sättet jag kramade honom, att täcket var på, att täcket var av, det var fel på teve programmet som alltid är så roligt annars, ja ingenting var bra.
Jag försökte mitt bästa på alla olika sätt, men ändå så var ingenting bra. Ibland känner man sig verkligen otillräcklig...

Nu är det iallafall lugnt,  nu sitter han i fotöljen och "myyyysa med nallen", min lilla skatt♥



Idag tänkte vi försöka ta oss ut, för första gången sedan i måndags. Tänkte åka ut en sväng på birsta o kolla lite, men först ska vi ta oss en liten dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0