Monday.

Måndag igen, och vilken daaag!!!!
Det har varit galet mycket på jobbet, inte en lugn stund.
Efter en hård arbetsdag var jag och min underbara vän C ner på Helex och slog oss igenom ett härligt Combat pass.
Sedan hämtade älsklingen och hjärtat upp mig och vi åkte hem och åt middag.
Jag hann träffa Sebbis i 1,5 timme innan han blev tvungen att sova. Får så dåligt samvete när jag inte alls hinner träffa honom, och imorgo ska jag jobba över så jag kommer inte hinna träffa honom innan han lägger sig.
Det är ganska sjukt att man spenderar mer tid på jobbet än vad man gör med sin familj.
När skall man hinna leva?
 
Hursomhelst... Den 2-3/12 så ska vi åka med Birka Paradise till Åland med mamma,LEE,Cillis,Mark in the park, John,Maricel,Tobba och huvudpersonen Ingemar som fyller 50. Skall bli suuuuper myyyysiiiigt.
Det är så härligt att ha någonting att se framemot såhär i höst/vinter mörkret.

Nu är det snart dax för veckans höjdpunkt igen, och sedan ska vi krypa ner i sängen och kura ihop oss under täcket och förmodligen somna framför BTP :]

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja, visst är det synd att tiden går så fort. Jag har pratat med mamma, pappa och farmor på telefon ikväll och saknar er alla! Längtar till Ålands resan!!!!!!! Kramisar

2007-11-05 @ 22:30:18
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0