Längtan.

Att man kan sakna sin son så mycket. Jag saknar honom så det gör ont.
Det känns som jag inte hinner träffa honom någonting, och som att tiden rusar iväg alldeles för fort.

Igår var vi på husvisning. Själva huset var okej, men gården gav mig en klump i magen. I det ena hörnet var det som ett stort sump-hål, nästan som en slags myr, alldeles svart och blött, och därifrån gick det liksom en bäck som de hade stöttat upp med en plastränna. Samt att det var rätt ny dränerat runt huset, så det kändes inte riktigt bra. Det osade vattenskada om det stället, inte bra... Så vi letar vidare, Tobbe är ju helt såld på att bo i Södra Lundevallen...

Och på jobbet är det verkligen fullt upp, har egentligen inte alls tid att sitta här, men behöver en paus.
Det har aldrig varit ett sånt här kaos, man blir verkligen sönder stressad, får huvudvärk och mår illa för att det är så mycket att göra. Hur skall sommaren bli??? Tur att min lilla stjärna Hannah kommer jobba med mig, utan henne skulle det kännas...svart


Kommentarer
Postat av: Hannah Patricia

Owh din söte :)
Skulle aldrig klara den här sommaren utan dig heller ! :)
(L)

2007-05-18 @ 11:44:50
URL: http://hannah-patricia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0