Morgon pigg?

Nej skulle inte tro det... Men min underbare lilla son är tyvärr det nuförtiden.
Idag vaknade han strax efter 6. Och vägrade somna om.
Ville inte gosa eller mysa, han bara grät.
Tillslut somnade han en halvtimme till iaf, vid 7.15.

Hoppas han orkar med dagis idag, så han inte blir alltför trött.

Idag ska jag lämna honom lite längre, och förhoppningsvis hinner jag en sväng på Birsta,behöver kläder.

Underbart väder idag!!! Jag älskar vår!!! Hoppas det håller i sig, men det lär det väl inte göra :[

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan det är dax för Dagis igen...

Kommentarer
Postat av: M-T

Jo jag har faktist blivit fet... =) Men snart så ska det fixa till sej också... Hihi... Nu skulle jag fråga dej nåt, men glömde bort vad det var jag skulle fråga.. Hmm... Jaja... SKriver väl lite mr när jag kommer på det *kram på dej gumman!

2007-03-16 @ 13:08:50
URL: http://blogg.passagen.se/mariathereses
Postat av: Cilla

Hej gumman! Fick precis reda på av Solmaz att du har en blogg! Vad roligt att läsa den! Du hör inte av dig ofta nog, jag saknar dig ju! Puss och kram

2007-03-17 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0