Min lilla älskling.

Kan fortfarande inte förstå hur det ska gå för mig att lämna bort hjärtat på dagis.

Han har varit så mysig nu på morgonen. Så mjuk, gosig o underbar. Han har kramats och pussats :]


Skulle ringa kvinnan på kommunen för att bekräfta men hon var ej inne förrän 13.00.

Kom på igår kväll att jag måste ju ringa babysången, och meddela att vi inte kommer komma dit mer :[ Känns super tråkigt.

Det känns som att nu kommer älsklingen min att sluta vara bäbis. Nu blir han en stor kille.
Tänk om han glömmer bort mig när han är där på dagiset, och inte alls vill följa med mej hem :[

Och nästa helg så ska han sova borta för första gången, då kommer inte jag att kunna somna. :[

Åhhh det går inte att förklara hur mycket jag älskar Sebastian. Hur kär jag är i honom.
Att vara mamma måste vara det underbaraste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0