- 15 cm! #Paleotrainingchallenge

Så var de 30 dagarna med #Paleotrainingchallenge över.
 
Jag är själv förvånad över resultatet, fick kontrollmäta mig 4 gånger för att se om resultatet verkligen stämde.
 
 
 
 
- 15 centimeter i midjan på 30 dagar, hur är det ens möjligt?
 
Har haft lite ont i magen denna gång, men i mitten på förra veckan började det gå till sig och nu känner jag mig tipp topp :)
 
Nu kommer jag försöka köra så strikt jag kan, men att köra 100% fungerar inte i långa loppet. 80-20 är nog det som fungerar skulle jag tippa mig på. Det är iallafall vad jag kommer sikta på, och träna 3-5 ggr per vecka.

Ett glas vin på helgen vill jag nog gärna ha, och kanske att man slipper leta igenom hela affärens charkdisk efter en skinka som inte har något socker i sig.
Men att välja bort kryddmix till tex chiliconcarne (där ingrediens nr 2 är socker!!!) och vitabönor (där ingrediens nr 3 är socker!) kommer jag fortsätta med.
 
Jag skickade mina före och efter bilder efter önskemål till Annika Sjöö som höll i denna challenge. Hon ville använda bilderna i ett reportage i tidningen Wellness. Känns lite ångestladdat, men varför inte ;)
 
Jag tänker inte skämmas för mitt resultat, jag är glad och stolt över mig själv som klarar att hålla mig från framför allt godis och ost som jag är en sucker för annars :]
 
 
 
 
PALEO, så gott och så enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Crixan

Damn Girl! :D vilket jädra KICKASS resultat!
Vad har det varit för sorts träning? du må ju ha legat i som faen, att plocka 15 cm är banne mig inte så lätt!

Svar: Tack :] Det är från Annika Sjöös bok, mage rumpa lår. Det finns 12 st olika träningspass. Pulsbaserad styrketräning. Det första passet ca 10 minuter och det längsta tar runt 30-40 min :) samt Ett - två pass på crosstrainern i veckan.
annamatildas

2014-03-15 @ 04:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0