#Paleotrainingchallenge . Halv vecka har gått.

Så har halva den första veckan av #Paleotrainingchallenge gått.
 
Jag börjar känna av utrensningssymptomen som ska komma ungefär nu. En förlamande trötthet, känns som jag ska somna och min hy är inte sig själv. Men det går till sig om några dagar, det är värst den första veckan. (Kan också ha en del att göra med allt annat som händer nu...)
 
Jag har tränat 3 av 4 pass än så länge, blir pass 4 ikväll eller imorgonbitti.
Fick äntligen hem boken i förrgår så jag kan följa träningsprogrammet.
 
Igår kom träningsvärken, och idag är den ännu tydligare. Jag kan inte gå. Tobbe fick hjälpa mig av med jeansen igår kväll då jag inte kunde böja mig ner o få av dem själv. Men det är en härlig smärta :]
 
Testade min egen styrka häromdagen när jag bakade 2 satser bullar, kokostoppar och dumlekakor. Luktade ljuvligt av nybakta bullar, men klarade mig fin fint utan :]
Bakade även Paleo strikta frallor. De var riktigt goda :]
 
 
 
Godaste maten denna vecka är hittills sötpotatis, bacon, oliver, olivolja och havssalt i ugnen. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0