Paleotrainingchallenge.

Happ så började Paleotrainingchallenge igår.
 
Började med ett pass på Crosstrainern eftersom min bok inte kommit ännu.
Igår kväll lade dock Annika upp på sin blogg http://bloggar.aftonbladet.se/shapeup/ det första passet, då det var fler än jag som inte fått boken.
 
Körde det imorse, 5 min uppvärmning 10 min pulsbaserad styrketräning och sedan var jag slut... Puh.
Tänkte innan att 10 minuter inte kan vara jobbigt, men nu vet jag att så visst är fallet :)
 
2 övningar (In and outs & Prison squats)  x 7 reps så många varv du kan på 10 min.
 
Och mitt knä tog stryk av båda övningarna, men det går nog till sig.
 
 
Maten bestod av, Fruktsallad till frukost (Blodapelsin o Banan), Kyckling, Champinjoner o Avocado till lunch och Vitlöksfräst squash och köttfärsås till middag :]
 
 
 
Och ja... middagen ser ut som kräks eller nåt annat ;) Men smakade gott :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0