Paleo vecka tre.

Så har jag snart gjort den tredje veckan av Paleotrainingchallenge.
 
Det går fortfarande bra, inte alls hungrig, sugen på godis, dricka eller någonting så det fungerar bra!
Träningen fungerar också bra, kör 3 pass/vecka ur boken enligt träningsprogrammet och ett extra pass på Crosstrainern.
 
Har inte mätt mig något mer sedan första veckan, och tänkte vänta till denna challenge är över innan jag mäter mig igen.
 
Dock så har jag haft en del problem med min mage. Den som brukar må så bra av denna kost. Idag har jag dock inte lika ont som jag haft senaste veckan. Vilken känns som ett bra tecken :)
 
 
   
 
Bild ett, helgens lyxfrukost. SÅ gott!!! Mix av hallon o kokosmjölk (det krämiga) och toppa med lite cashew.
I måndags matlagning av 4 saker samtidigt, Lasange till familjen, Lasange till mig, Våfflor till familjen och bananvåfflor till mig ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0