Paleo under veckan :)

Nu har det gått 10, snart 11 dagar av min #Paleotrainingchallenge.
 
Det går riktigt bra, dock har jag haft lite ont i magen nu Onsdag + Torsdag :( Vilket är tråkigt då min mage brukar vara tipp topp av denna kost.
 
Träningarna i boken har jag också klarat av, puh!
 
Och i måndags, en vecka efter start hade jag minskat 4 cm (!!!) i midjan. Är det ens möjligt? Känns helt sjukt!
 
Nu lite bilder på min mat under de senaste dagarna :)
 
 
 
Gjorde en kyckling i ugn, och den kommer jag inte göra igen. Den var ingen höjdare, blä! :(
Sedan gjorde jag en frukost som var en höjdare, kokosmjölk (den tjocka delen) mixad med hallon, mango o lite banan. Mums mums!!!
Och ugnsbakad svampomelett med röktlax blev också en höjdare.
Igår hade T köpt mogen mango till mig, så sjukt gott, Mango är det godaste jag vet! :]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0