Bröllop, 8 års kalas, Magsjuka...

Så var det fredag igen, och vilken vecka det varit.
 
Det började på alla hjärtans dag då vi var bjudna på Maria-Magdalena och Olofs bröllop.
Ett jättefint bröllop med en super rolig och fint ordnad fest. TACK för att vi fick äran att komma på er speciella dag.
 
   Bild 1 det vackra brudparet, bild 2 jag & T på bröllis festen. (min kära mobil bestämde sig för att sluta fungera precis när vi kom till kyrkan... suck därav avsaknad av bilder)
 
När vi kom hem hade Sebbe gjort ett så fint alla hjärtans kort till oss <3
 
 
Sedan var det min älsklings 8 års dag. En jättefin dag med familjen <3 Minen då Sebbe såg vad han fått för tårta var oslagbar, tyvärr finns de på min kamera. Men lovar att lägga in den senare :)
 
 
 
På Söndagen var det middag hemma hos mamma och mys o lek med kusinerna. Samt kalas för Eddy. Även sötsvea och J och med vackra bebis magen var där.
 
 
 
Mamma hade blivit magsjuk på fredagen och vi umgicks hela helgen, LE blev sjuk på Söndagen.
Och På måndag precis när vi klätt på oss och skall gå ut genom dörren blir Alex sjuk.
Stackars älsklingen var så sjuk hela dagen, så synd om honom.
 
Natt till Tisdag åkte både Tobbe och Sebbe dit, men helt sjukt, jag som ALLTID blir sjuk har klarat mig. Det är  helt otroligt, kanske har min tur vänt? :)
 
 

Eller kan det bero på att jag ätit bara Paleo kost? Who knows :) (Även Svärmor+Sambo, mostrar och kusiner har blivit smittade).
 
Och i måndags kväll fick jag ett samtal från Sörberge blomsterhandel, de hade blommor till mig.
En så vacker bukett, i min favorit färg, med så fina ord. TACK Monica ♥
 
 
 
 
O nu är det helg igen och imorgon dags för Sebbes barnkalas! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0