Vår + 2 mån paleo.

Min favorit årstid är här, våren!
 
När värmen kommer tillbaka, solen kommer tillbaka. Man kan börja grilla, påta i trädgården och man vet att man har allt det vidriga bakom sig (hösten o vintern) och allt det härliga framför sig :)
 
I fredags efter jobbet blev det grillning och en stund att njuta av solen. (mellan regnskurar dock).
Dock har det inte hunnit bli supervarmt än, men det tar sig ;)
Sedan har det som skrivit varit en hel del fotboll, men även en grillning hanns med i Söndags :)
 
 
 
 
Nu lite bilder på... gissa vad? Mat ;) hihi.
 
Mina två helg frukostar ;)
 
 
Smoothie med jordgubb o banan + ägg på lördagen.
Blåbärs o banan "kräm" + ägg o paleobröd med skinka på söndagen :)
 
Nu har jag ätit Paleo i två månader... och jag kan bara säga såhär... I LOVE PALEO!
Unnar mig någon Ale på helgen, annars fuskar jag INGENTING. Och ärligt talat är jag inte ens sugen på någonting heller. Vilket är en stor stor vinst! Hurra för mig ;)
 
Hur länge jag tänker hålla på... vet inte. Förhoppningsvis i största mån helst hela livet ;)
Men i första hand fram till Italien, sedan kommer jag tillåta mig äta maten när jag är där, sedan även på Kreta och eventuellt semestern annars så fortsätter jag med kosten och träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0