Sen sist...

Har vi hunnit med en hel del :)

En heldag med hockey i Njurunda. Glada killar. Glada föräldrar. Ett fint avslut på en härlig hockeysäsong.
Att kunna ge mina barn möjligheten till någonting som jag aldrig hade möjlighet att göra när jag var liten är underbart. (Ingen i min familj var särskilt idrotts intresserad vilket medförde att inte heller jag var det).
 
Den glädjen som idrotten ger, allting de lär sig, att de får röra sig, gemenskapen och alla vänner. Det är någonting som Sebbe kommer ha glädje av resten av livet. ♥
 
Och att se hur han utvecklats sedan han började med ishockeyn i September 2013. Då han var efter med skridskoåkningen och inte alls visste hur man förde sig med klubban. Man får tårar i ögonen av den utveckling som man ser hos honom, han är helt fantastisk!
När man överhör andra föräldrar prata om honom, och hur duktig han blivit, då blir jag extra stolt :)
 
Det har även varit en hel helg med fotboll i NCC hallen. Och våra duktiga killar tog sig ända till final. Där klarade de dock inte motståndet och slutade som STOLTA silvermedaljörer :)
 
Dessutom har ALEX min lilla älskling tappat sin första tand! ♥
 
Vi har hunnit med första grillningen, så underbart! Och småkissarna har fått börja vara ute med koppel, snart blir de ute katter ♥
 
Vi har hunnit sitta 2,5 timmar o vänta på att få göra pass. Men när vi gick därifrån utbrister barnen: Åh vilken rolig kväll detta varit! då kan man bara skratta. Ha ha. De hittade sina bästa vänner som också väntade där och sedan hittade de två nya kompisar :)
 
Lite paleo på det, och lite fusk på helgen då jag tillåter mig att dricka någon IPA :) Men så länge jag ser resultat så är jag glad och nöjd och jag mår så BRA! :]
 
Gjorde även våfflor på våffeldagen, ett nytt paleorecept. Med vaniljpulver, så GOTT blev det! ♥
Och hittade ÄNTLIGEN garants kokosmjölk, har varit slut hela tiden i affären. Men nu fanns den. Och den är helt fantastisk. Så krämig, bara o blanda med bär så har man frukost, eller med bär o lite vaniljpulver så har man en mumsig efterrätt :)
 
 
 
 
Och så lite paleo mat :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0