90 år ♥

Idag skulle min älskade farmor Mary Viola Olsson fyllt 90 år.
 
Jag saknar dig lilla farmor. Tänker på dig varje dag. Och hoppas att du sitter i himlen och ser ner på oss och ser hur mycket vi älskar och saknar dig.
 
Att du sitter där på din altan i det vita huset med bruna knutar, att farfar sitter brevid dig. Bland alla dina vackra blommor.
 
Att du ser dina barnbarnsbarn. Sebbe som blivit så stor, som var din ögonsten. Och lilla Alex, som ibland är en kopia av dig.
Och Harry, lilla fina Harry som du aldrig fick träffa. Och Eddy, som även han påminner om dig på så många sätt.
 
Det har hänt så mycket som jag skulle vilja berätta för dig. Framför allt skulle jag vilja krama dig och säga Grattis på 90 års dagen. Vi saknar dig lilla farmor ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0