Sportlovet.

Jag, Sebbe och Alex hade sportlovsledigt torsdagen och fredagen förra veckan.
Vi hade två mysiga dagar tillsammans, de ville åka till drakborgen men jag ville inte det. Klart vi ska vara ute o njuta av solen när vi är lediga :)
 
Torsdagen promenerade vi till pulkbacken i Fagervik (ca 3-4 km prommis), Sebbe gick så duktigt dock klagade han lite efter vägen men vi hade ingen brådska så gick bra :)
Alex fick åka vagn, som han dock börjar bli för stor för.
Sedan spenderade vi dagen i pulkbacken med fika, varm choklad, bullar och mackor. (Jag drack vatten, åt banan och en dadelscone).
En supermysig dag!
 
 
 
Fredagen var vi hemma och myste, tränade tillsammans (eller de var mest publik och pushade mig) sedan åt vi lunch på altanen och skottade fram soldäcket och de lekte i snön och klättrade i träd :)
 
 
Sebbe fick också premiärsova i sitt nya rum, en mycket stolt 7 åring :)
 
 
I Lördags var vi på Himlabadet hela familjen, barnen älskade det som vanligt. Vi också för den delen, att åka vattenrutschkana är såå kul :)
Sedan middag i Fagervik och hem och myste framför Mellon.

En härlig helg tillsammans!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, det kommer de små liven att minnas

2013-03-11 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0