Sean Banan.

Igår var det dags för Sean Banan på Birsta City. Kidsen var så spända och sprang in från parkeringen.
Självklart och inte helt oväntat så var vi inte själva på bygget :)
Men trots att jag slutade 17.00 så var vi på plats 17.30 och fick en ganska bra plats mitt framför scenen.
Det var dock väldigt varmt och trångt, och en del vuxna utan barn som också trängde sig fram.
Det kan jag tycka är lite dåligt, det är ju ändå barnens Sean Banan...
 
Hursom när han äntligen började så fick Sebbe sitta på T's axlar och Alex på mina. Puh vilket träningspass, med tjockjackan på och 22 kilo Alex på axlarna i 30-40 min. Dessutom skulle vi ju dansa och hoppa också, men men kul var det och barnen njöt i fulla drag.
Han är riktigt bra Sean Banan, gullig med barnen och uppmanade barnen att inte svära utan istället säga pip när han svär i sina låtar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0